loading...
محمد امین 98 ¦ گلپینی از برترین های آندروید در نت
محمد امین 98 بازدید : 193 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)
\"دانلود

آیا شما نیز در منزل خود فرزندان کوچکی دارید که دائماً با درب درایو دی وی دی رام و یا سی دی رام سیستم شمابازی می کنند؟ این یک دردسر بزرگ برای بسیاری از خانواده ها شده است که حتی ممکن است در حین بازی کودکان با درب سی دی رام و یا دی وی رام و باز و بسته کردن مکرر بی مورد آن، درب آن ها شکسته شده و هزینه ای برای تعمیر آن بر روی دوش خانواده گذاشته شود.
CD/DVD Door Guard Pro یک نرم افزار فوق العاده مفید است که برای کمک به کاربران برای قفل کردن درب درایو سی دی رام و یا دی وی دی رام سیستم آن ها، طراحی شده است. همچنین این نرم افزار دیسک های به جای گذاشته در داخل درایو، در زمانی که کامپیوتر خاموش می شود و یا به حالت خواب می رود، را به کاربران یادآوری خواهد کرد.

CD/DVD Door Guard Pro برنامه ای برای محافظت از دستگاه های DVD سیستم در مقابل خرابی و استفاده نادرست می باشد. تنها این برنامه را دانلود و نصب کنید برنامه بعد از اجرا بلافاصله به محافظت 
از سی دی و دی وی دی رام شما می پردازد. با این برنامه تنها با چند کلیک ساده شما می توانید درب دستگاه های DVD رام خود را در قبال استفاده نادرست قفل کنید. بعد از قفل کردن آن ها، افراد دیگر هر چند بار که دکمه باز شدن درب روی پنل دستگاه را فشار دهند هیچ عملکردی دیگر نخواهد داشت. این کار برای جلوگیری از باز و بسته کردن بی مورد توسط کودکان بسیار مناسب می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  CD/DVD Door Guard:
- بستن اتوماتیک درب درایو های CD\\DVD هنگامی که شما فراموش کرده اید تا آن ها را ببندید
- کار کردن با کامپیوتر هایی که دستگاه های CD\\DVD زیادی دارند
- کمک به قفل کردن درب دستگاه های CD\\DVD جهت مراقبت در قبال کودکان و فشرده شدن های مکرر بی مورد
- کمک به قفل کردن درایو های CD\\DVD هنگام شروع ویندوز
- یادآوری به هنگام جای گذاشتن سی دی در درایو CD\\DVD
- و ... 

Your small child plays with a door of DVD drive on your computer? It\'s a real headache. DVD device is not designed for children to play with it, and its door may break. It\'s rather hard and expensive to repair a DVD drive with the broken door properly. The simplest solution is to stop you child playing with it.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 64 Mb RAM
- 5Mb HDD space
- CD/DVD/Blu-ray drive(s)

مشخصات

شرکت سازنده: Mental Works Computing Software 
قیمت: 14.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 1.3 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:00 - 91/8/17 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز: \"\" 

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

برچسب ها آیا شما نیز در منزل خود فرزندان کوچکی دارید که دائماً با درب درایو دی وی دی رام و یا سی دی رام سیستم شما بازی می کنند؟ این یک دردسر بزرگ برای بسیاری از خانواده ها شده است که حتی ممکن است در حین بازی کودکان با درب سی دی رام و یا دی وی رام و باز و بسته کردن مکرر بی مورد آن، درب آن ها شکسته شده و هزینه ای برای تعمیر آن بر روی دوش خانواده گذاشته شود. CD/DVD Door Guard Pro یک نرم افزار فوق العاده مفید است که برای کمک به کاربران برای قفل کردن درب درایو سی دی رام و یا دی وی دی رام سیستم آن ها، طراحی شده است. همچنین این نرم افزار دیسک های به جای گذاشته در داخل درایو، در زمانی که کامپیوتر خاموش می شود و یا به حالت خواب می رود، را به کاربران یادآوری خواهد کرد. CD/DVD Door Guard Pro برنامه ای برای محافظت از دستگاه های DVD سیستم در مقابل خرابی و استفاده نادرست می باشد. تنها این برنامه را دانلود و نصب کنید برنامه بعد از اجرا بلافاصله به محافظت از سی دی و دی وی دی رام شما می پردازد. با این برنامه تنها با چند کلیک ساده شما می توانید درب دستگاه های DVD رام خود را در قبال استفاده نادرست قفل کنید. بعد از قفل کردن آن ها، افراد دیگر هر چند بار که دکمه باز شدن درب روی پنل دستگاه را فشار دهند هیچ عملکردی دیگر نخواهد داشت. این کار برای جلوگیری از باز و بسته کردن بی مورد توسط کودکان بسیار مناسب می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار CD/DVD Door Guard: - بستن اتوماتیک درب درایو های CD\DVD هنگامی که شما فراموش کرده اید تا آن ها را ببندید - کار کردن با کامپیوتر هایی که دستگاه های CD\DVD زیادی دارند - کمک به قفل کردن درب دستگاه های CD\DVD جهت مراقبت در قبال کودکان و فشرده شدن های مکرر بی مورد - کمک به قفل کردن درایو های CD\DVD هنگام شروع ویندوز - یادآوری به هنگام جای گذاشتن سی دی در درایو CD\DVD - و ... Your small child plays with a door of DVD drive on your computer? It's a real headache. DVD device is not designed for children to play with it , and its door may break. It's rather hard and expensive to repair a DVD drive with the broken door properly. The simplest solution is to stop you child playing with it. More info (open/close) سیستم مورد نیاز - 64 Mb RAM - 5Mb HDD space - CD/DVD/Blu-ray drive(s) مشخصات شرکت سازنده: Mental Works Computing Software قیمت: 14.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) حجم فایل: 1.3 مگابایت تاریخ انتشار: 12:00 - 91/8/17 منبع: پی سی دانلود امتیاز: راهنمای نصب 1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید. 2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید. 3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید. لینک های دانلود راهنمای دانلودگزارش خرابی دانلود - 1.3 مگابایت دانلود کرک (به تنهایی) بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب رمز فایل www.p30download.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برترين پادشاه تاريخ ايران زمين‌؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 10,596
  • بازدید کلی : 101,037